JADUAL KELAS MASAKAN DI TELUK INTAN, PERAK DI ITA ROHAYA BAKERY-012-5323552

JADUAL KELAS MASAKAN DAN HIASAN KEK DI ITA ROHAYA BAKERY TELUK INTAN

Salam semua. Ramai yg sms/inbox kat fb bertanya jadual kelas dan harga kelas di ita rohaya bakery. Ok kat sini ita senaraikan semua harga kelas yg akan ita anjurkan ya. Tarikhnya InsyaAllah ita akan bgtau kemudian.
1.Kelas aneka talam part1-RM150 Hands on
Module- 10 jenis kuih aneka talam dan 2 resepi free. 1.Talam keladi 2.Talam sekoteng 3.Talam cendol 4.Talam roti paun 5.Talam jagung 6.Talam suji 7.Talam puding marble 8.Talam gula merah 9.Talam tokyo 10.Serimuka pandan dan 2 resepi free

2.Kelas aneka talam part2-RM150 Hands on
Module- 10 jenis kuih aneka talam dan bingka dan 2 resepi free. 1.Talam ubi kayu 2.Talam sago banjar 3.Talam labu berlauk 4.Talam mak dara 5.Bingka ubi 6.Bingka labu 7.Bingka tepung beras 8.Koleh kacang 9.Kasui Nyonya 10.Serimuka pulut hitam dan 2 resepi free

3.Kelas aneka tart-RM120 Hands on
Module- 5 jenis tart 1.Cheese tart 2.Egg tart 3.Fruit tart 4.Coconut Tart 5.Coklat tart

4.Kelas hiasan kek kahwin-RM200 Hands on
Module- Bancuh 2 jenis buttercream utk salut kek dan utk bunga. Hias kek dr kek kosong hingga kek menjadi cantik. sebiji kek yg telah di hias akan di bawa pulang

5.Kelas hiasan kek coklat ganache-RM250 Hands on
Module-Bancuh 2 bancuhan coklat utk hias kek dan utk buat bunga. Hias kek sehingga menjadi kek coklat yg penuh dgn coklat.

6.Kelas hiasan kek steambuttercream 2 tingkat-RM250 Hands on
Module-Bancuh 2 jenis buttercream utk salut kek dan bunga. Di ajar cara steamkan cream dan cara2 salut kek dan hias kek. sebiji kek akan di bawa pulang.

Selamat Datang Teluk Intan

Assalamualaikum.

Menara condong Teluk Intan- gambar google ja tak sempat nak ambik gambar
Masya Allah lamanya tak berupdate blog. Sejak pindah ke Teluk Intan ni rasanya sibuk sgt dari bulan puasa dgn bazar ramadhan setiap hari hingga lah habis bulan syawal. Alhamdulillah terima kasih ya Allah dan  pada semua pelanggan Ita Rohaya Bakery semasa bazar ramadhan yg lepas dan juga yg order utk jamuan2 hari raya yg lepas.

Sunyi rasanya lepas tak berkerja ni tambahan dah balik ke T Intan ni. Huhuhu kawan2 pun baru nak di cari termasuklah kawan2 sekolah. Kenal lagi ke diaorg semua tu. Masalah besar bg ita kat sini yg paling ketara sekali pulak nak dapatkan bahan2 mentah utk baking. Terpaksa menyusahkan kawan(terima kasih yaAzira) dan adik(terima kasih ya Ham) kat Ipoh utk beli brg dan poskan melalui bas.

Ok mari kita tgk gambar2 menara condong yg Ita ambik baru2 ni. Yg lawaknya hanya ambik gambar dlmnya shj, gambar kat luarnya tak diambik sebab terlalu ramai sgt org hari sebab ada hari explorace kat situ.

Pintu masuk

tingkat satu. hanya ada frame2 gambar lama yg menarik

ini tangki air. dlm ada byk duit syiling(org ramai yg masukkan)

pandangan dr tingkat 2

ruangan yg kosong








 
masa ni ada pertunjukkan cara menampi padi cara dulu2. pandai ke kita ya

perbezaan padi dan yg ada isi dan yg kosong(sekam)




nyiru padi gunanya utk menampi padi

1 comments :

Anonymous said...

xboleh kurang ke harga wt kelas..

Post a Comment